SORTIDA I ACTUACIÓ AL VENDRELL - Rosa Maria Domingo

El cap de setmana del 15 i 16 d’octubre vàrem viatjar cap al sud per retornar la visita als nostres amics del Cor Orfeó Parroquial del Vendrell, com ja us vam explicar en el seu moment. Ells van visitar-nos per Temps de Flors.

Dissabte al matí vàrem pujar al bus i cap a Comarruga! Érem una bona colla entre cantaires i acompanyants. En arribar a l’hotel ens acomodem i aviat a dinar perquè tenim una agenda ben atapeïda. Llàstima de no tenir gaire temps perquè fa un sol esplèndid i la platja és al costat!

A primera hora de la tarda anem cap al Vendrell on dos cantaires ja ens esperen per fer-nos de guies per la vila. Abans de res cal anar a veure l’església on farem el concert i assajar una mica. Ostres com ressona!

Ja que som al poble on van viure dos personatges il·lustres com Àngel Guimerà i Pau Casals ho aprofitem per veure les seves cases respectives i aprendre alguna cosa nova sobre ells. Són dos cantaires els qui ens fan la visita guiada i la Gisela ens deixa bocabadats a tots amb les explicacions sobre Pau Casals per la manera com ho transmet i com ho viu plenament.

Al Vendrell són festes i els carrers són plens de gent, gegants, tambors, ... Nosaltres també col·laborarem a les celebracions amb el nostre concert conjunt amb el Cor Orfeó Parroquial.

L’església és plena i a les vuit comencem el concert i estrenem algunes de les peces del concert de Fires. Acabem amb el cant comú: “El cant de la senyera”, una bona manera de finalitzar els concerts.

Els companys del cor ens han preparat un piscolabis abundant i de bon menjar on no hi pot faltar el cava de la zona. Som molts i l’ambient agradable. Com és d’esperar acabem cantant tots plegats i ens acomiadem amb ganes de repetir l’experiència.

Una vegada tornats a l’hotel ens trobem que hi ha ball i molta animació. Alguns se’n van a dormir i altres ens quedem a ballar fins que s’acaba.

El diumenge, després de passejar una estona per la platja, anem cap a Sant Sadurní d’Anoia a visitar les caves Freixenet. Una visita ben interessant on ens passegen en trenet i tot. Més tard dinem en un restaurant allà a prop i cap a Girona.

Ens ho hem passat molt bé i esperem poder tornar a organitzar alguna altra sortida aviat.