LA IMPORTÀNCIA DELS CORS - John Rutter

 John Rutter: The Importance of Choir | John rutter, Choir, Future ...

 

La companya Rosanna Royo, soprano, em va enviar, pocs dies abans de començar el confinament, un vídeo del compositor i director de cors John Rutter, en què expressa meravellosament el valor espiritual, social i comunitari del cant coral i el que representa per als cantaires. Em sap greu no haver-lo posat abans al bloc, però com deia a l’entrada anterior, el confinament em va produir algunes seqüeles, entre elles al incapacitat de mantenir el bloc al dia.

L’enllaç del vídeo, de poc més de tres minuts i subtitulat en castellà, és

 

https://www.youtube.com/watch?v=a42uy6dipJg

 

M’agradaria que sentir en John Rutter ens renovés i augmentés l’afició al cant coral.



Xavier Merino – 25 d’agost de 2020

Comentaris

  1. Sobre el que diu John Rutter de la importància del cant coral a les escoles i les esglésies puc dir que sempre m'ha impressionat veure com a les esglésies de les diverses confessions protestants sempre hi ha un petit cor, amb acompanyament instrumental moltes vegades, i el gran cor que és pràcticament la totalitat dels fidels que assisteixen a les celebracions religioses. I sempre m'he preguntat perquè aquí, a les esglésies catòliques, els qui cantem som quatre gats?

    ResponElimina
  2. Excel·lent el comentari de John Rutter.
    Hi estic totalment d'acord.
    Gràcies, Xavier i Rosanna.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

CONCERT DE TOTS SANTS 2023

DESPRÉS DEL CONCERT DE TOTS SANTS 2023

QUARANTA ANYS DEL COR MARAGALL - Sara Pujolràs i Naspreda