MISSA I CONCERT SOLIDARIS A RIUDELLOTS DE LA SELVA – 14 de juny de 2026

 


El 14 d’aquest mes de juny vam anar a Riudellots de la Selva per a cantar missa i concert amb la Coral Les Veus del Cric a l’església parroquial de Sant Esteve d’aquella població.

Ambdós actes eren solidaris a benefici de la parròquia. Vam compartir els cants de la celebració eucarística amb Les Veus del Cric. Després, com a Cor Maragall, vam fer un petit concert de sis peces i conjuntament amb els riudellotencs vam cantar Senyor Sant Jordi, pregària amb lletra de Salvador Espriu, i la coneguda cançó de Sergio Dalma, Em dónes força.

Va ser un plaer compartir cants i missa amb la Coral Les Veus del Cric formada per persones extraordinàriament obertes, amables i cordials. La seva directora, Anna Castells, ens dirigí els cants litúrgics i Em dónes força en el cant comú.

A continuació podeu llegir la carta que, Xavier Dilmé, President de Les Veus del Cric ens ha adreçat com a record de la trobada.

Voldria remarcar que em va impressionar agradablement veure l’interior de l’església de Sant Esteve, molt ben conservada i d’una netedat enlluernadora.

xms.- 23 de juny de 2026



Benvolguda Natàlia,

En nom de tota la nostra coral, us volem fer arribar el nostre més sincer agraïment, per la jornada tan agradable que vam tenir el privilegi de compartir amb vosaltres el diumenge 14 de juny, a la nostra parròquia de Riudellots de la Selva.

Ens vam sentir molt còmodes des del primer moment.  Els cants de la missa van ser per a nosaltres un moment especialment emotiu, viscut amb intensitat, harmonia i esperit de germanor. Compartir la música amb el Cor Maragall i interpretar plegats les cançons conjuntes va ser una experiència molt enriquidora tant des del punt de vista musical com humà que ens va omplir de satisfacció i alegria.

Volem fer extensiu aquest agraïment a la Sara, la vostra directora, a qui felicitem per la seva dedicació, sensibilitat musical i capacitat de conduir el Cor amb entusiasme i professionalitat. La seva tasca va contribuir de manera decisiva a fer que aquesta trobada fos tan especial i agradable per a tots nosaltres.

També guardem un excel·lent record del vermut posterior, que ens va permetre compartir una estona distesa, conversar, conèixer-nos millor i enfortir els llaços d’amistat entre les nostres corals en un ambient càlid i cordial.

Ens emportem un record molt bonic d’aquesta jornada solidària i generosa vers la nostra parròquia i esperem tenir noves ocasions per retrobar-nos i continuar compartint música i bons moments.

Per a mi, com a President de la Coral Les Veus del Cric, va ser molt emotiu, un dia inoblidable que sempre recordaré.

Rebeu una cordial salutació i el nostre agraïment més sincer.

                                                                       Xavier Dilmé



Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

EL CANT A LA LITÚRGIA – Entrevista al germà Andreu Martínez, monjo de Montserrat – Mireia Rourera

ENTREVISTA A GEMMA COMA ALABERT - Pere Heras

CAMINADES AMB COR: BARRIS DE L'ESQUERRA DEL TER - Joaquim Güell i Poch